2020年5月4日 星期一

拍打的日子(2、3、4月)

近这三個月基本上甚少外出(買餸除外)、搭公車更少之又少、所以搭車同行路的机會都冇(因為每次外出完都全身冲涼及換掉衫衭鞋襪、太麻煩嘞)、加上個人從沒有運動的習慣、唯一可做的就是每天「拍打全身」百多吓👏👏👏

估唔到这些動作又似乎幾有効喎、自覺本來巳開始有肌肉流失的狀況、感覺上有所改善、加上早巳消失了若干年(小蠻腰)😭、又開始重現少許、中央肥胖的「腩位」消失了不少、所以「拍打式」的運動、果然都幾有効🤔

相信就算疫情過後都會維持这習慣落去的😛

7 則留言:

  1. 我冇你咁有恆心,只間拍下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我平時冇運動、連这簡單的動作都唔做、遲早連行都有問題、就真係「鬼可憐」咯、而家冇人冇物、只能靠自己咋

      刪除
  2. 點拍呀?咁好效果我都想學下呀,依家冇水游只得行路,我肥咗好多呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是但咋、因為成身都有穴位、先拍手掌、手背、手心、手踭的前面、胳肋底、膊头、腰两边、腩位、肚位、屁鼓、大脾、內側、膝头、小腿、(兩隻手一齊拍打下各十吓)、重覆十次、我每天起碼做一次、有時2次(早、晚)連續了差不多三個月、覺得d肌肉實咗、因為沒有妳whatsapp send 唔到片比妳

      刪除
    2. 謝謝靚姐!咁樣講下我都明。

      刪除
  3. 難得靚婆婆做拍打運動又真係好有恆心。老牛唔識拍打功,但見過視頻,也聽過朋友推介,相信對健康會有良好功效。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...