2022年2月26日 星期六

抗疫晚餐之(4)游水金古.

游水魚曾经是我的至愛、但现在由於经濟能力有限、偶然一次當獎賞吓自己吧!
今天要回鴨脷洲朋友還錢(因她代我淘了一張可揩合的櫈仔)、很平、連運費都只係80蚊.
不過有点「唔開心」就是又比鱼檔呃咗十蚊、因為針紙、入不到街市、只在街市外面的魚檔買、那檔本來是從香港仔搬過來的、買慣買熟、幫襯了數年、点知還是呃人呀、这世界真是任何人都信唔過😡明明講是56蚊、比了70蚊、應該尾數是14蚊、点知只找回4蚊、我上了船回香港仔搭車時看看隻手握住的4蚊才意識到被呃、唉、算吧、下次冇幫襯就是😔

4 則留言:

  1. 在這艱難的時期,還呃人錢,真是缺德

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉、一樣米養百樣人、所以这世界才變得如此不堪🤔

      刪除
  2. 唉,靚婆婆應該明白「人情還人情,數目要分明」,找贖時就要睇清楚、點清楚。你搭咗船先睇,就遲咗啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做人成世都是常常「被騙的那個人」、哈哈、可能我個樣太蠢吧😅

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...