2022年2月15日 星期二

外購海南雞飯

今日照咗四次、三次靜態、打藥水落去後等45分後瞓上床、上面的机器如入山洞一樣20分钟、最后那2分钟更連头都入埋、搅到我似「密室恐懼症」咁、一次動態、打藥水落去做到個効果如運動一樣 、只是帶上血壓机同心电圖、由於我停药後心跳太快、所以醫生最后都要我食一番次心臟药(估唔食完後半小時就由130落到84)、半粒心臟药有如此功效、唔到我唔信囉!

回程在旺角買魚、順便在山東街一間專買海南雞的店買了一份餐、48蚊/客、幾好食又唔貴😋

8 則留言:

  1. 靚婆婆都好複雜呀,照咁多次!五年前我都照過一次打藥水的,證實心臟一條血管窄咗,醫生隨後開了阿士匹靈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為五年前亦照過,那時巳有2條塞塞地,而家五年後當然會塞多咗,所以要照清楚一些啦。

      刪除
  2. 抵食呀!唔得閒時仲好過自己煮!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...