2022年2月15日 星期二

心情忐忑不安

这两天沒upload任何食譜,原因是昨天要覆診,今天又要去照「核子」心臟檢查,加上停咗两天心臟药,搅到
心跳異常,昨天覆診期間心跳去到130,之後一直唔敢再check,驚check落去,若血壓升,心跳再快,顶唔順要call白車,每個人都叫我放鬆,但實在控制不到個腦呢.

所以全晚只睡咗三小時,一早四点便起床,食完早餐胆粗粗做例行量血壓同心跳,血壓正常但心跳一早巳118,所以提早到醫院等,就算有事都係醫院內,比較安心点,希望檢查順利,可再寫網吧😅

4 則留言:

  1. 心跳係自己控制唔到的(得都唔使食藥啦),你提早到醫院,是好聰明的做法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過由於照時心跳還是130、最后醫生都叫姑娘比我食番一次心臟药才照、因為動態的药水會令心跳更快、可能驚我顶唔、照照下瓜咗都未定🤣其實我今早出門時帶定少量日用品、準備若要留院一晚等心跳回落才照、我重黐線到帶定我的「無言老師」捐贈咭、鬼知會唔會照照下瓜咗嫁🤣🤣🤣

      刪除
  2. 你靚婆婆真係造福人類,帶定個「捐贈卡」;好彩大步跨過!平安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係有私心嫁,因為驚第日死咗冇人幫我執屍呀。哈哈。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...