2022年2月23日 星期三

快樂抗疫一人午餐

一早過香港銀行申請個櫃員机拎錢咭、因我附近間銀行停開、九龍其他分行不熟識地址、情願搭車過香港的分行!
心諗遲早搭車同入銀行都要 「嘟」、不如預先申請定張咭、免麻烦啦.
做完後急急在鵝橋街市買了些少餸便打道回府!
而家什麼都贵、買咗少少嘢巳二百幾、真係生活艱難囉.

7 則留言:

  1. 今日天氣都上升少少,起碼沒有下雨
    可以出下街,等個人精神一點

    回覆刪除
    回覆
    1. 我外出了幾小時、主要係去申請張襟錢咭、因為現在很多銀行都唔開、方便在櫃員机襟錢、不過一做完便回家!

      刪除
  2. 今日無落雨又回暖少少,我都出街買少少補給品。

    回覆刪除
  3. 靚姐鍾意食的照買啦,民以食為天呀。
    財政預算案再派1萬元電子消費券,最快4月先派5仟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等到四月、唉、希望到時有命駛啦!

      刪除
  4. 我老牛用銀行卡撳錢好多年了,就係唔想排隊等太耐。而家因為疫情、怕傳染、唔用鈔票,就多用八達通付款。去年的電子消費券也是入八達通的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 要確診甚多途徑、我不用咭、主要是唔想記太多密碼、現在什麼都要密碼,密碼、烦死了😔

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...