2022年3月4日 星期五

一人抗疫晚餐(03.04.2022)

今日過海去銀行拎錢、点知條龍長過去檢測、鬼咩、差不多得佢一間分行開、排咗成两粒钟、差不多變化石咁!

個職員話、隨時都會唔開添、一有人中招就停開、死未😔

3 則留言:

  1. 而家真係「遍地開花」,我老牛咁小心翼翼保護、做足防疫措施,今日早上快速檢測呈陽性,即係中咗「六合彩」,冇計啦,自己在家隔離,服用成藥,希望快些好番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雖然有那些測試劑、總是不敢驗、但你為什麼驗呢?有症狀才驗?同時你打算吃什麼成藥?

      刪除
    2. 我有乾咳、喉痛,驚有事,所以叫女兒教我自己做快測。女兒買到「連花清瘟」膠囊,我就服食這種成藥。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...