2022年3月16日 星期三

愛心湯

今日中午又收到一碗鄰居的愛心湯『雪耳鮮准山蓮子百合』
在染疫的自我隔離日子中、体會到原來自己的人緣的確唔錯、这幾天除了有鄰居幫我買食物之外、重有愛心湯供應、實在窩心❤️❤️❤️

10 則留言:

  1. 有愛心湯,可以加快痊癒啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!今天才是第四天咋

      刪除
    2. 甘系屋企第6第7日做左快速陰性,可以落街買必需品

      刪除
  2. 我因為一針都未打、要足14天、不過影响唔大

    回覆刪除
  3. 現在婆婆痊癒後 還要打針嗎?

    回覆刪除
  4. 我老牛打齊三針都中招,真係無辦法。不過我已連續兩天快測陰性,今日「放監」了。靚婆婆耐心等待吧,一日一日好快過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自第一天講我染疫係、每天check過都是陰性、現在最不便係煮食同食都要在房中進行、因我十分抗拒那些味道!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...