2022年10月18日 星期二

午餐同晚餐

唔知係昨日食得清定加多250gm嘅糖尿药的關係、竟然今晨空腹6.1同下午三時再驗7.1(午飯後三小時)、如果每天都是这度數就perfect 咯😅

今天的午餐同晚餐都係亂咁配搭

中午那餐我叫「炒雜碎」乜都有、(翠玉瓜、洋蔥、指天椒、云耳、雞柳)用蒜豆豉炒

晚餐重搅笑、叫「是Q但菠蘿甜酸骨」、因為個汁我亂咁溝、不過好食、為咗血糖的保持、我只食咗一嚿骨同一嚿菠蘿咋
🤣🤣🤣

6 則留言:

  1. 控制得好就係好消息。本來食豬骨和菠蘿係冇問題。

    回覆刪除
  2. 年紀有咁上下,食清啲係好架,到你慣咗,就唔喜歡食太濃味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼唔知、幾十年的習慣、話改就改咩?改得嚟都上天堂咯(我就想)😂

      刪除
  3. 要控制病情,也要顧及生活質素。
    有醫生講過:一把年紀,不要追求完美的數字,過得去便可以了。

    回覆刪除
  4. 我曾经是個完美主義者、近年都放下了不少、但糖尿這種病影响很多其他的器官、不得不防、因為这種病不同心臟病可以一吓子「走人」、这是我最驚的呀🥲

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...