2022年10月6日 星期四

月初的蒸魚午餐

趁糧头銀根好一点、買咗條游水嘅東星同都鄰居嘆吓先!😅

而家唔想食太多肉、所以煮咗碟波菜同瑤柱(青島貝)煮草菇勝瓜、簡簡單單又一餐嘞、感恩❤️

昨天做了一個重大的決定、我終於找到我認為值得依靠的「神」、作為神的兒女、我「决志」了、感謝天父讓我明白祢的愛🙏

4 則留言:

  1. 靚婆婆:主內平安,願耶和華賜福給你,保護您!民數記6:24

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!從新做人、了卻这生無憾、願妳都平安喜樂❤️

      刪除
  2. 恭喜靚婆婆「決志」信了神。老牛雖無宗教信仰,但知道靚婆婆有心靈依靠,覺得是好事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀、原來一切神早巳安排好、但願我不再成為一個罪人吧

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...