2023年9月27日 星期三

土瓜灣午餐

这個星期很多飯局、昨天又有朋友過來同我预祝生日、我们係土瓜灣一間茶餐廳食個set lunch就算、我們兩份午餐共$118、都唔錯、有例湯、凍飲、每一份主菜、佢叫泰式豬扒飯、我就食煎黃花加少少白飯😚

她還比了封大利是我添、真是大豐收呀🤭

可能我平時人緣好、有很多爱惜我的朋友🥰

2 則留言:

  1. 老牛相信靚婆婆往日人緣好、外面朋友多,好多人錫。但追讀貴博多年,便知道以往靚婆婆與家中的一些「親戚」的關係就不太好。恭喜晒,祝生日快樂、平安喜樂、日日健康。

    回覆刪除
    回覆
    1. 谢谢你的祝福、自從母親離世後、早巳和他們斷绝來往、今天的我是「重生」的人

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...