2014年2月20日 星期四

乾焗咖喱雞

原來咖喱雞除咗用嚟煮薯仔之外……好似塩焗雞咁焗都好正嫁!
材料:
雞半隻
咖喱粉一包
塩少許
酒少許……用嚟開匀咖喱粉
以上醃雞一小時……預熱焗爐200至230度每边焗約20分钟……最後皮向上搽少許蜜糖焗至皮脆身……凍後斬件。

16 則留言:

  1. 又焗得几靓喎!好食吗?

    回覆刪除
  2. 我都聞到呀,而且賣相咁靚喎,應該好好味,等我都試吓先,謝謝您的分享。

    回覆刪除
  3. 這款咖哩粉, 細細個就見媽媽用, 好有親切感啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....我自細食到而家.....我覺得佢幾好嫁!

      刪除
  4. 回覆
    1. 咁懶嫁....好易啫..整嚟跟意粉.....寄幾包咖喱粉妳嘞....我好like佢!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...