2014年2月11日 星期二

塩焗雞槌

噚日做咗瑞士雞翼比朋友……有幾隻雞搥剩低……平時我多數做葡國雞或者薯仔炆雞……突然醒起前幾日……Owenmama焗咗碟塩焗雞搥……我又一於跟吓風啦!
雞搥8隻
四季塩焗雞粉1/2包
酒約1湯匙
醃過夜
用焗爐200度焗至金黄
至於焗幾耐……我今次焗咗約15至20分鈡……因為各人爐火不同……自己執生。
其實我平時做塩焗雞都係用le個方法……不過就用晒一包粉……同時要用沙紙(文具舖有得賣)……焗熟再拎開張紙再焗至金黄色!……通常普通size的雞……每边焗約30分钟左右啦。

8 則留言:

  1. 呢隻雞粉幾為架, 我都用咗佢十幾年呀!

    回覆刪除
  2. 靚姐,我呢度都有"四季鹽焗雞粉"賣,但好貴,要差不多八蚊一盒(裡面得六小包),但味道又確實唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 点解你唔叫香港的親戚寄比你啫?.....我用咗佢十幾年....勁like呀......我今日整咗隻街鹽焗雞比朋友添!

      刪除
  3. 唔知香港依家一盒"四季鹽焗雞粉"點賣?
    多倫多唐人地方賣 $6.99 + TAX 即係約港紙 $48... 6 倍咁多!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...