2014年2月24日 星期一

迷你香蕉合桃蛋糕

今朝見食剩2隻梅花点(香蕉)……又有少少合桃响處……心思思想焗番2條迷你牛油蛋糕比朋友啦……於是走咗去網到揾個食譜……比我揾到為食貓個做法……見幾啱自己……一於又做東施囉。不過我改咗用橄欖油代替牛油!

5 則留言:

  1. 我好耐之前都已經改咗用橄欖油代替牛油嚕!

    回覆刪除
  2. 点解中间会爆开咁靓嘅?
    我都有整过,但卖相冇咁靓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係今次至知.....原來入咗焗爐約10分鈡後....用刀仔係中間切一刀......焗完就會咁嫁!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...