2014年2月10日 星期一

話梅豬手

之前有人曾經教我整過le味話梅豬手……覺得唔錯……所以今日做咗一碟比朋友!
材料:
豬手一隻斬件
其他配料:
甜話梅5至6粒
乾葱……茄汁……老抽……冰糖……白醋……水……塩
做法:
豬手飛水後用少許老抽先上色……之後再用油煎吓……再加以上配料炆腍……大約45分钟至一小時便OK。

14 則留言:

  1. 呢個好味呀,我最鐘意,我第一,食番件先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早比咗人啦.....睇吓當食咗啦....哈哈!

      刪除
  2. 送咗畀邊個?佢好有口福喎!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呀.....好啦.....下次輪到妳....嘻嘻!

      刪除
    2. 我想搬黎你對面住呀! 一定慳返吾少買餸錢 :)

      刪除
    3. 我地d屋唔夠高級喎!

      刪除
  4. 正喎,我都好like話梅豬手架!

    回覆刪除
  5. 我未食過用話梅整的豬手,但想做...或都會有些困難,皆因難買到靚的話梅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛靚話梅.....我都係買普通甜話梅咋!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...