2014年2月26日 星期三

健康炒飯

今朝印姐留咗碗佢家鄉的粟米飯比我……據說佢老豆食咗血壓高同糖尿都好咗好多喎……其實係將新鲜粟米曬乾……蘑碎同埋白米一齊煲飯……原理同紅米糙米一樣。
我今次用咗虾仁(用剩的荳苗)……加魚露一齊炒……連雞蛋都慳番呀……煙煙Un Un咁超好食呢!

8 則留言:

  1. 聽朋友說用粟米連鬚煲豬橫"利"是可治糖尿病, 那麼你說的粟米飯或可有異曲同工之妙呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都係呀.....反正食紅米同糙米我又怕硬....le款至啱我......而且咁炒都唔錯呢

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...