2014年2月7日 星期五

排骨蒸陳村粉

一路我都好想整le個餸……咁啱前幾日係电視見有人整……今朝又買到陳村粉……所以又學吓人整囉……不過post完都係比咗人食啦!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 妳都知我post完唔食嫁啦....比咗人囉!

      刪除
  2. 我呢树冇陈村粉,唔知係咪同河粉差唔多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有d似.....試吓用河粉....撕開一條條放碟底就OK!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我以前好鈡意食....但而家唔多敢!

      刪除
  4. 我未食過陳村粉! 要試一試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳村粉唔係間間粉麵舖有得賣.....睇吓妳住边區啦.....灣仔鵝頸橋有間粉麵舖叫【有記】有得賣.....otherwise....香港仔同鴨脷洲都有!

      刪除
  5. 陳村粉,還以為只係喺大陸才有得食,咁你買嗰啲好唔好食呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔錯嫁....我未食過大陸的陳村粉所比較唔到喇!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...