2014年2月8日 星期六

椰汁紅荳焗年糕

雖然過咗年……見重有糯米粉剩低……咁啱係網到見到Christine's receipt有介绍一個焗年糕……於是又跟吓囉……估唔到焗起又幾香喎……因為全部冇用水……淨係蛋……椰汁……鮮奶……糖……糯米粉同煮腍的紅荳……連油都冇嫁……不過我怕甜……減咗糖……用180度焗45分钟!

8 則留言:

  1. 我以前都有個焗紅豆年糕食譜,唔知同唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該差唔多卦.....我le個都係copy.....Christine's receipt個食譜咋!

      刪除
  2. 咁啱~我今日都焗左個去團拜喎

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有朋友話麻麻....可能我唔鈡意傳統的年糕.....自己就比較like.....anyway....各人口味啦!

      刪除
  4. I have a couple of baked Chinese New Year pudding recipes that I still have not got the time to try with, although I have already purchased the glutinuous rice flour! I like yours.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...