2015年9月28日 星期一

雞燉翅

本來而家個個說環保、早巳放棄食魚翅、但以亞媽成九十高齡之人点會理解吖、為了滿足她的喜好、昨天晚上燉了一碗給她吃。。。我突然又記起外婆的一句話。。。生時不祭五臟廟、死後日日給我燒豬也不知!好真實的一句。
今次我買巳浸發好之魚翅、加入罐头飽魚、雞、角螺、同云腿、燉二小時半、算是滿足吓佢之囗腹吧!
佛家有云。。。。酒肉穿腸肚、佛祖心中留!
算不算為自己找藉囗呢?

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知係唔係人之將死、好多思想都改變、我只係盡責、講不上孝顺。恩怨对我講只會一笑泯恩仇就是。

      刪除
  2. 嘩~好吸引~整呢D好花時間同心機~我冇你咁有HEART~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每一個人都有heart。。。。爭在放係边啫!特首都親疏有别、佢係我唯一、所以冇選擇。

      刪除
  3. he~ ~重有無剩,我打包得啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...