2015年9月10日 星期四

Joe Junior的演唱會

噚晚约了班舊朋友食飯、之後再去依館睇Joe Junior的演唱會、估唔到一把年纪的他還有一大班中老年fans、全場有九成滿座、而且大部人都情緒高漲、佢亦請了Andy ?Nelson?做guest添、可惜我手机拍得不好、濛查查。
唱了很多懷舊金曲、貓壬的、例如一些民歌、Country road係其中一首我至愛、全晚的回憶將我帶回六七十年代、當年的茶舞、舞會歷歷在目!
不過話說回來、这種的埸合早巳不適合我这老人家、相信不會再去、太嘈了。

8 則留言:

  1. 咁快又一年,去年我有睇,真係好精采,有人靚聲靚的伍詠薇,風趣的修歌!

    回覆刪除
    回覆
    1. le類金曲只有佢地至可唱得出咁好聽!

      刪除
  2. 我睇大戲唔怕嘈,但演唱會我都唔多習慣!

    回覆刪除
  3. 老牛都鍾意聽懷舊歌,但怕演唱會太嘈。早幾年個女同女婿有心,約去睇學友、左麟右李,嘈到怕,唔啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對上一次都好幾年前聽區瑞強....民歌冇咁嘈

      刪除
  4. 舊歌先好聽,新歌都唔知似乜

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...