2015年9月4日 星期五

心头大石

争取了數年的事、由於早輪母親因跌倒入院做大脾手術而終於事成、自從近年自己身体日漸變差、加上年紀己大、力不從心、一路希望多個工人看着她、但一路都不成事、為了她的安全、自己早變咗衰人、同全家人的關係反晒面、不過為了承諾及責任这四個字、我是義無反悔的。。。。.因為她是我在这世上唯一剩下的至親、他(她)們有自己家庭、而且亦不是每天对住佢。。。。自然親疏有别的(这方面我完全理解)、其實明白生老病死是人生必經之路、問题是盡力与否、只求問心無愧、对於其他人的想法与做法我無法改變、只求他(她)問吓自己個心就是。
暫時總算放下心头大石、起碼有人廿四小時看住佢、亦不会令其他人坐大、如果佢還是要受傷的話就聽天由命、我總算為佢做到最後对先父的承諾、落到去見佢都有所交代吧!

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 每次我都是問心無悔啦、但都要别人的配合的!

      刪除
  2. 有時想搵個好的工人照顧老人家,其實都很困難的,今次你搵到乜嘢人呀,我諗開頭都要睇緊啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我每次都费盡精力士教導每一個工人、自83年第一個外佣、但只不過落得衰人、惡人、魔鬼教練之美名囉、我今次冇時間嘞、但求有人廿四小時看實亞媽不致令佢再跌過同汲實佢d錢就算、其他就唔想再理。

      刪除
  3. 啊!終於多個人幫手啦,讚!

    回覆刪除
  4. 自己都年紀大、力不從心,再有孝心都敵不過歲月無情,梗係要搵個適當的人幫手啦。老友告誡,老人首要防跌,一跌就好大件事,所以靚婆婆自己都要小心保重。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好命硬嘅....上次出院後係廁所跌低一些事都冇....反而我早輪係廁得跣低個手踭重未完全復完...分分鈡我重瓜先呀

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...