2015年9月30日 星期三

生日飯在深水埗

朋友之前介紹過le間食店、今晚走咗去試吓、出品都唔錯!水準個别、其中生莱包同白肺湯咸咗d、其他就唔錯、我地除咗叫以上两款、還叫咗一個例牌燒鵝、避風塘瀬尿虾、鎮江骨。

7 則留言:

  1. 避風塘瀬尿虾...心心至仲意!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 朋友話同我做生日、試吓囉。可能我地叫d嘢贵、埋單九百幾。

      刪除
  3. 好羨慕你可以吃那麼多好的菜色,我就麻煩啲,有很多唔敢同唔可以吃……
    尤其是甚麼椒鹽,避風糖和一些熱氣的!
    再祝你一次,靚姐:吃樂常有,身和體健,生日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔係成日食嫁、生日飯至豪食、而家在家煮完都冇乜胃口食、近日胃囗麻麻咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...