2016年8月18日 星期四

時不与我

年青時、開甜品店係我的萝想、这两天失踪了。。。就是為了返P/T、因近屋企附近開咗間甜品店、心諗一來時間適合、又可完吓當年心願之餘、亦可照顧太后的日常需要、但。。。。。原來萝想係与事實相反的、馬死落地行对我这斷脚馬是行不通、因為体力巳不復當年勇啦、人總要面对現實!

两天的店員(每天雖然六小畤)短暫生涯終要結束嘞。。。。。因為還要留回精力去睇住那两件蛋散再有沒有失職照顅太后、餘下的日子不多、唔希望佢再受伤入院。雖然勞心兼冇收入、為咗佢巳失去太多自己、計不清誰欠誰、還是亞婆金句。。。。。不做臨尾香就是。

大不了。。。。。再次申請綜援囉。。。。深信明天還是有太陽的!


(網絡圖片)

12 則留言:

  1. 咁呢兩日做得開唔開心呀?(除咗攰)
    不過唔做係對太后最有利嘅決定,佢嘅健康係無價,幾多錢都買唔到,錯過咗相聚嘅日子亦追唔番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實除咗攰都幾開心嫁、对住d甜野唔駛食都好滿足。

      刪除
    2. 其實除咗攰都幾開心嫁、对住d甜野唔駛食都好滿足。

      刪除
  2. 我係碧嫦;靚姐:有多用多;冇就慳D;真係吾到我掌握 ;最緊要睇住頭家;依句真為左媽媽失去自己;好既朋友就吾介意我拖埋阿媽出黎;聽聞吾少人嫌棄同老人家同檯食飯;嫌佢地梅吓梅吓;至於攞果D;你揍入老人院;佢就同您攪手續;兩星期就得;如果自己係屋企湊伯母;社署條數又吾係甘計比你;吾駛担心;船到橋頭自然直

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講自己啫、亞媽駛鬼入老人院咩、佢d仔應承過老豆一定要請人用到佢死、只係只靠工人、而家佢腦退化、唔跟緊d、容乜易又搅到佢受伤吖、如果唔係我前幾年冇跟進、都唔會跌斷隻脚啦。

      刪除
    2. 我講自己啫、亞媽駛鬼入老人院咩、佢d仔應承過老豆一定要請人用到佢死、只係只靠工人、而家佢腦退化、唔跟緊d、容乜易又搅到佢受伤吖、如果唔係我前幾年冇跟進、都唔會跌斷隻脚啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 高估自己咗。。。。如果唔係條腰唔掂、企唔得耐、我相信都Ok、因為第二天都可以記得d枱位置、但落單要記簡名就難d、因為要用手机落。

      刪除
  5. 講得對。真係時不我與,幾十歲唔同後生,眼慢耳慢手腳慢,兼周身病痛,唔做得就唔好做咯。睇緊太后,珍惜來日無多的日子,佢平安你就安樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意、珍惜眼前人係我目前的心態、就算佢第日走咗我都無愧於心。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...