2016年8月3日 星期三

鮮芒果蒟蒻椰汁糕

今天用鮮芒果打茸、同椰汁一齊搅個双色糕。好正呀。

我的份量係亂嚟咋。。。。。

一個芒果打茸加入椰汁20ml、水360ml、糖水20ml(total 400gm )+ 20gm蒟蒻粉

另椰汁300ml、水60ml、糖水40ml(total 400ml)+20gm蒟蒻粉

開匀後煮至微滚分别分两份(由於蒟蒻很容易set、所以要坐住熱水)、分别間開set在模中、最後放上鮮芒果粒、再放入雪柜雪凍便可切件。

温馨提示、若分别放杯食可減2至3克蒟蒻粉




16 則留言:

  1. 一定好正,隻碟得番幾件,唔通咁快就俾人食咗?哈哈…哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來好多件、但吸完模後得番幾件、有d爛咗、我溶番做一杯杯囉。

      刪除
    2. 本來好多件、但吸完模後得番幾件、有d爛咗、我溶番做一杯杯囉。

      刪除
  2. 咁好味,等有時間跟住做,而家比件食住先,得嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 難就唔難、但好容易set、所以一層層就要坐熱keep住liquid咁才容易做两個色。

      刪除
    2. 難就唔難、但好容易set、所以一層層就要坐熱keep住liquid咁才容易做两個色。

      刪除
  3. 岩岩飲完木瓜湯,見到你D甜品好想食-一田超市日日都整好多出黎賣,我成日懷疑有冇甘多人買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢地唔會用蒟蒻粉做、成本貴。

      刪除
    2. 我諗佢地唔會用蒟蒻粉做、成本貴。

      刪除
    3. 係呀!佢地27.9一盒椰汁西米糕,细既自己可以食晒一盒

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...