2016年8月3日 星期三

素腐皮卷

今日又心急、煎膿咗、是但啦、材料貴、好醜又一餐、好彩冇遺傳太后的嘥嘢性格啫、因為我冇佢咁好命、而且今世唔好望下一世。

Le次個餡有粉絲、髮菜、粟米仔、冬菇、红蘿蔔、煎完加水炆番少少乾身就0K。





15 則留言:

  1. 我係碧嫦.嘩!好香口又清淡;吾食飯就甘食都正

    回覆刪除
    回覆
    1. 做乜妳今次咁留言嘅、入唔到我個blog?因為有friend話留唔到言、我都唔知搅乜鬼、我係电腦白痴。

      刪除
    2. 係我屋企部腦吾(侵)我玩,我一定要用手機先覆到你,有時上開網睇報纸费時腾來腾去取手械覆.咪甘囉

      刪除
    3. 唤!佢地返黎食飯,我都吾敢叫佢地整幅相,你見我相都沒張,我真係电腦盲

      刪除
    4. 哦!原来咁、我冇用电腦好耐嘞、因為好多字出唔到、又冇錢買過部新notebook、而家乜都用电話、打机、上網、post 網誌都係用电話、睇得鬼咁辛苦。

      刪除
    5. 哦!原来咁、我冇用电腦好耐嘞、因為好多字出唔到、又冇錢買過部新notebook、而家乜都用电話、打机、上網、post 網誌都係用电話、睇得鬼咁辛苦。

      刪除
  2. 內餡鮮甜,外皮燶燶地仲香脆,yummy!
    我想住妳家隔壁啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...