2016年8月5日 星期五

南瓜雪條

今日個南瓜除咗做湯圓外、重試整雪條、估唔到超級好食噃。

將瓜茸加少少滚水(可加少許蜜糖添、若瓜本身夠甜可免)。

10 則留言:

  1. 原來南瓜雪條係超級好食既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、我都唔知咁好食、好過上次用芒果添

      刪除
    2. 係呀、我都唔知咁好食、好過上次用芒果添

      刪除
    3. 係呀、我都唔知咁好食、好過上次用芒果添

      刪除
  2. 咁妳知我幾無聊啦。。。哈哈!

    回覆刪除
  3. 咁妳知我幾無聊啦。。。哈哈!

    回覆刪除
  4. 南瓜蓉做雪條,你好有創意喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試吓吖、真係唔錯嫁。健康呢!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...