2016年8月10日 星期三

南瓜蕃茄煲雞

Le個湯係我的手本名湯、每次我第一日返工必煲的、可配魚、豬、但我今次配雞殼、超好味!

南瓜用本地Ok嘞、不用刻意用日本或韓國、因為那些做甜品適合d囉。



11 則留言:

  1. 又有湯飲,正呀!
    今晚我跟朋友學煲羊腰杜仲藥材湯,飲完成身暖晒…

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 而家又留到言?原來之前我未update Email.le個湯好好飲嫁。

      刪除
    2. 而家又留到言?原來之前我未update Email.le個湯好好飲嫁。

      刪除
    3. 而家又留到言?原來之前我未update Email.le個湯好好飲嫁。

      刪除
  3. 南瓜煲湯己經好正,加埋雞殼,夠晒鮮甜,正!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...