2016年8月25日 星期四

P/T 的第一餐

有燻魚、南乳齋、魚香茄子、上海云吞、薯仔炆排骨。

似乎公公婆婆都颇滿意、暫時一星期两次、煮定两天餸。見步行步啦!

19 則留言:

  1. 嘩!整甘多味,佢地食到?燻鱼你都識整

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為婆婆係上海人、而家老咗唔想出街食、又冇姐姐、所以想食家鄉餸、冇太多要求、煮定两天餸、一星期两次、又可就到時間、又可煮定拎去添。

      刪除
    2. 因為婆婆係上海人、而家老咗唔想出街食、又冇姐姐、所以想食家鄉餸、冇太多要求、煮定两天餸、一星期两次、又可就到時間、又可煮定拎去添。

      刪除
    3. 好呀;出路遇貴人;我係碧嫦

      刪除
  2. 回覆
    1. 起碼佢地滿意、反而冇那些大户咁難頂。

      刪除
  3. 上面的東西我都鍾意啊!
    真心覺得很impressive,所以我一直覺得煮嘢係講天份 (◦ˉ ˘ ˉ◦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我除咗識煮嘢、其他乜鬼都唔識嫁。

      刪除
    2. 我除咗識煮嘢、其他乜鬼都唔識嫁。

      刪除
  4. 嘩!整甘多味,佢地食到?燻鱼你都識整

    回覆刪除
  5. 一次煮咁味,隔夜冇咁好食喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辨法、日日去重皮……而且我隔日的係炆、云吞放冰格、食時才自己煮、唔煮大份量。鬼唔知餐餐新鮮好咩、就算太后我在家佢都食唔晒。

      刪除
    2. 冇辨法、日日去重皮……而且我隔日的係炆、云吞放冰格、食時才自己煮、唔煮大份量。鬼唔知餐餐新鮮好咩、就算太后我在家佢都食唔晒。

      刪除
    3. 冇辨法、日日去重皮……而且我隔日的係炆、云吞放冰格、食時才自己煮、唔煮大份量。鬼唔知餐餐新鮮好咩、就算太后我在家佢都食唔晒。

      刪除
  6. 真係要搵生活費去做P/T?小心不要太勞累,不要搞垮自己身子,頻撲奔波都是很辛苦的。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...