2016年8月30日 星期二

P/ T之第二餐

今天是返工之第二餐、一早婆婆打比我、公公入了醫院、只有佢一人吃、所以我就唔煮太多、只做個紅燒獅子头、冬瓜炆釀虾丸、同莱飯就算啦!

希望公公冇乜大件事吧。

我家太后昨天覆診、話牙痛、但佢應該係牙肉發炎(同上次一樣)、不過見下巴腫了、又有两粒似暗瘡之類的東西、醫生驚佢生蛇、叫我同工人留意吓、唉!總之家中有老人家就担心、尤其太后腦退化、表達能力差、都唔知边句真、边句假。




14 則留言:

  1. 係呀;總之睇緊D;但又吾可以飲涼茶;涼又吾得;補又吾得

    回覆刪除
    回覆
    1. 最麻烦佢成日用牙簽搅棚牙、又唔聽話、唉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 盡力而為啫!佢都唔聽話。。。。。

      刪除
  3. 靚姐,你煮呢幾樣嘢,唔通個波士係上海人,咁要煮幾耐呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、見一星期两次、唔辛苦至做啫。好多嘢我係屋企做定去。

      刪除
  4. 希望太后快D好番。那位公公冇事就好。

    回覆刪除
  5. 希望那會公公快啲出院. 太后早日痊癒, 吾使你擔心

    回覆刪除
  6. 最緊要唔好累壞自己。在家有個太后要服侍已經好辛苦,仲做P/T,真係要錫住自己呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家好鍚身、一辛莕就stop嫁。

      刪除
    2. 我而家好鍚身、一辛莕就stop嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...