2017年3月22日 星期三

生亦何歡、死亦何悲

現在我做人的心態亦如以上的標題、相比下我的好拍檔、好同學、我能活多她們成廿年、亦不枉此生。

早輪長者檢查日驗出頸部有粒嘢、轉介去九龍湾的衞生處中心去照超声波、原本下月才返去睇報告、但昨天叫我提早今天返去睇報告、心中巳感不妙、見完醫生再轉介回瑪丽约抽组織化驗、因那東西原來有3.68cm咁大(如果係鑽石就發達咯)!

冥冥中上天自有安排、亦不到我想点、都係那句。。。。。是福不是禍、是禍躲不過!

一切隨緣吧!


(圖片來自網絡)

12 則留言:

  1. 我想,都應該係冇驚無險,又到三點…
    靚姐,我在港時醫院都照到我肺部有一3cm黑點,也一樣要我檢查幾次,最後咪一樣話冇事,其實香港的醫生較穩陣驚揹鑊啫……
    之後我回紐西蘭為求安心也照了兩次(分半年半年),但報告都係話那黑影應該是之前曾有過發炎留下的疤痕!
    所以你也不用太擔心…

    回覆刪除
    回覆
    1. 边有得担心吖、煑到埋嚟就食囉。

      刪除
  2. 3.68cm差不多有卡夫棉花糖甘大,你要吾要试下煲風栗殼五錢,海龍海馬二三隻四碗水煲好一碗可加瘦肉,西醫就抽组織用幼針抽,五痛既,你保重啊!可能係淋巴结,不要担心

    回覆刪除
  3. 我老牛都同意「煮到黎就食」。我一向堅持做運動、飲食清淡一樣有高血壓,最近加埋心血管有點事;牛太樣樣注重健康、幾乎「冇啖好食」,一樣有癌症,所以有D野唔到自己話事,就順其自然囉。過好每一天就係啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每天求都是身体健康、但若然命中註定都冇法、正如我文中所講、相比自己有d同學及朋友、亦多活廿多年、而且太后都差不多、所以就算咁好彩都冇乜牽卦啦。

      刪除
  4. 唔好諗佢,照常吃喝玩樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 对我嚟講生死郡冇乜大不了、只係千祈咪痛同死得醜樣就得嘞。

      刪除
  5. 不要太擔心,心情開朗,吉人自有天相的

    回覆刪除
  6. 我都係咁諗,千祈咪痛同死得醜樣,累人累物,係度捱命!
    上年我的兒子也是頸生了粒野,持續高燒不退,粒野越來越大,入醫院抽了組織,也驗不到是甚麼,跟著醫院醫生話開刀取出來化驗,都驗唔到點解會發大,只解釋或者是工作壓力太大喎。

    回覆刪除
  7. 唔好諗咁多,得快樂時且快樂

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...