2017年3月23日 星期四

海龍海馬煲蘋果瘦肉湯

有網友介紹我煲海龍海馬湯(去痰火核湯)、我立刻去買嚟煲吓啦、原來個樣都好鬼肉酸、亦不便宜、為咗身体、唯有當药飲啦。

上網介绍加入蘋果、南北杏同果皮瘦肉、希望到排到期時粒嘢會細咗。。。。唔駛抽组織驗吧。



12 則留言:

  1. 明明好眼訓,見到你甘形容的海龍海馬,比你笑死,飲左舒服D已抵番,舉例好似的暴發户娶女明星,惡梗都要,哈哈!我叔仔同我都飲好左,可能以前後生,一兩剩就好,叔仔係捱夜通宵整糕比家妲,细妹過年食,借D意走出來的果粒野,你果D海龍诲馬可以分兩次呀,太多啦,希望你康復,不用做日本首相右藤右藤

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀、如果我後生十幾年亞黄子華都唔夠我揮嫁!哈哈。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係乜都好啦、巳成定局、只不過自己未知啫。

      刪除
  4. 這個湯我也煲過,海馬非常貴,相熟中醫同我講,其實只放海龍加淮山也很好的,另外羅漢果浙貝母加夏枯草煲水飲,亦有效的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 三百蚊一両、我買咗半両分两次、試吓囉。多謝妳的介紹。

      刪除
  5. 既然有人試過有效,有人推介,試下都無妨。我老牛而家都係咁諗,咪試下囉。希望靚婆婆大步纜過,乜事都無。

    回覆刪除
  6. 食療試吓亦無妨、一切都平常心看待就是吧。多謝各位的關心!

    回覆刪除
  7. 藥到病除啦!♡( ´😉` )ノ。。

    回覆刪除
  8. 我細細個都有,但!唔知點解後來又無左

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...