2017年3月6日 星期一

太后出巡日之。。。谷气篇

今日同太后覆診兼扮靚、一開波巳比两件蛋散谷到爆、落到街又冇帶是的、頂、都唔知皮幾嘢請嚟做。。。。。太婆!

鬼知去到的士站又撞到两個仆街的士佬、一見輪椅、一個話過海、一個又即開車、香港多幾個这樣冇愛心的人、点有運行吖?

睇完醫生同太后去>囍貼街<食埋韓國午餐再落銅鑼湾扮埋靚至返屋企。。。。終於甩難、落街食個tea先!



6 則留言:

  1. 靚姐你唔好咁心急咁勞氣,慢活會比較開心的!而且也會養顏呢…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我巳改變咗好多嘞、你認識得我遲咋、我後生時的花名。。。。賓妹殺手(唔係師奶呀)、近年收咗火好多、不過迫到埋身一定反擊、因為我有底線囉。

      刪除
  2. 回覆
    1. 應該叫d議員反映吓、嘅然地铁同巴士有關愛座、点解唔整d
      關愛的士呢?

      刪除
  3. 回覆
    1. 好彩我都有少少痴呆、鏟完一陣又唔記得、開心又食過咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...