2017年4月10日 星期一

蜕變中的婆婆

二月時曾拍過一段片、講述人生的蜕變、當然我就是尾声中的人物、今天才有机會看到、當然截圖留作記念啦!我只截回自己的相片、相信不會被人話偷相卦?


(圖片來自STAKKstyle)

19 則留言:

  1. 靚婆婆:你好靚好型呀!

    回覆刪除
  2. 你仲乜要作大自己年紀?搵鬼人信咩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係翠兒醒、到咗这一天(重未死的話)重可以咁都唔錯啦。

      刪除
  3. 靚姐你好靚呀!樓上師兄,作大年紀可能是劇情需要嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該講攝影師手勢好才真。

      刪除
    2. 攝影師將靚婆婆優點發揮得淋漓盡致,兩位都很捧!

      刪除
    3. 因為我知道靚姐有排都未有七十嘛。

      刪除
  4. 這是銀髮模特機構的安排?靚婆婆只是演員而已,內容是編劇和導演安排的,不算是「作大」。真係好醒、好靚、好有明星風範,去做茄哩啡臨時演員,直頭係超班。

    回覆刪除
    回覆
    1. 到咗真的70我都能保持咁就發達咯、希望未死住吧!

      刪除
    2. 活得咁開心,有排你玩呀靚姐!

      刪除
  5. 大方、自信、漂亮!👍👏💕

    回覆刪除
  6. 如果將來我老了有靚婆婆那麼靚便好了!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...