2017年4月1日 星期六

生死相隨

聽到個名係唔係好淒美呢?我至愛搅鬼搅馬嘅。。。。其實係游水赤米虾+咗我整的櫻花虾拌麵醬炒冷麵。。。。得閒玩玩嘢、唔駛咁快變痴呆呀。

鬼咩!明明约咗人四月二号係墳場見、我竟然今日係墳場等、再唔用吓個腦、就真係快趣同太后齊齊相隨咯。。。。。



5 則留言:

  1. 我諗…你去到唔使幾耐就知道記錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係趕住返屋企同太后出巡、我完全唔記得、明知噚日係4/1、又知约係4/2、就眼白白坐係墳埸到、直至打电話比人才知搅錯、似足太后、死未!

      刪除
  2. 幾十歲人,偶爾唔記得野都好平常啫。唔使諗得咁遠。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...