2017年4月25日 星期二

午餐

今日太后去半日物理治療、例牌又係老油條陪行、佢越來越變態、明知菲佣唔續約、重成日>bully<佢、明明吩咐佢跟太后落街等車接去做物理治療、偏偏唔比佢跟住、又大声鬧人、又向太后說三道四、但太后而家对住佢講乜都冇反應。

當然唔係菲佣報寸、因為佢做咗幾年山寨王、連我都唔驚、最钟意做藝(偽人)、總知佢唔係我面前鬧partner我當唔知、至緊要佢唔比我睇到佢鬧太后、否則天皇都冇面比。。。。。因為之前有人对我講佢曾大声地喝太后。

尤於太后而家食唔多、成日唔夠血、醫生話再唔食嘢打宝血針都冇用、唔希望佢要用胃喉。


唯有餐餐監場。。。。佢所以日日黑我面、我就當佢透明、顶唔顺一齊走都末驚過。。。。但佢点捨得份長期服務金吖、成人博我地炒、我就唔會咁易上佢當、一於鬥拖、唔駛勞气。

10 則留言:

  1. 靚姐:太后食吾到野試下飲野啦,用胃喉好淒涼架。買「倍力康」畀佢飲啦,高能量高蛋白配方,一櫗200ml有400大卡,20克蛋白質,增加營養吾錯架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 打錯字添,係一樽才對。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 鬼唔知咩!佢边有咁容易就範吖、其實佢個病遲早都去到这一步、只不過盡量遲d就遲d啫!講得衰一点、見到佢咁都好心噏。。。。冇法!好似等死咁。

      刪除
  2. 回覆
    1. over5年開始計、但唔記得点、之前头10年under我個名、好似二萬幾(HKdlr.)我同佢clear 晒再轉番亞媽個名又差不多七年幾啦!

      刪除
  3. 太后食得太少唔夠營養,盡量想辦法讓佢食到野啦,自己維持到先得,否則要用喉就好淒涼。期望太后平安無事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!都冇法、盡量遲d就遲d啦。而家又要煩工人的事、菲佣九月唔續約、一定唔以全部印佣、否则我條頸一定唔止生一粒嘢嘞。

      刪除
  4. 而家D姐姐好醒,好識玩野

    回覆刪除
  5. 点會唔知吖、自八幾年開始同佢地打交道、以前自己係簽约人、容易控制、正所謂此一時、彼一時。。。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...