2020年11月18日 星期三

人生七十古來稀

这是以前一句老人家常常套用的話、雖然現今社會發達、科技先進、人的壽命往往能去到八九十歲(甚至過百)、個人認為、無病無痛能自理就無所謂、說得明確一点、通常年紀去到七十歲又点會無病無痛吖、正如我曾經說過『梗有一間係左近』不論貧或富、當身患疾病時、差別只在乎身處富貴的監房定公共的監房吧!

近來流年不順、病痛一件接一件、是有感而發、不過一切都是「命」、只要唔辛苦、若能活到七十之歲數亦心滿意足(明年將是古來稀之年)、且看近日的新聞、幾多人都不能活得過六十呢?

人若能心存「知足」這個原素、相信便不會白白走過这一生💞

(圖片來自網絡)



10 則留言:

  1. 靚姐,潮流時興,長命百二歲呀,七十歲才昰中年咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠兒,妳冇睇清楚我点寫咩?若然身体冇事健康,200歲都冇問题,否則六十都咪搅咯。

      刪除
  2. 身體健康當然人人都想,活到200歲,我應該寧願要健康,行得走得广,錢反而唔重要啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 錢係唔重要,但冇錢亦是萬萬不能呢。開門七件事,什麽也是「錢」。

      刪除
  3. 認同的,世界就是如此茅盾

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有句話:錢唔係萬能,但。。。冇錢。。。就萬萬不能。

      刪除
  4. 所以我老牛常對朋友說,我寧可揀「健康」而唔係「長壽」。友人說︰如果像甚些名人那樣,插滿喉管、靠生命儀器去維持「長壽」,真係生不如死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有得選擇,當然希望:一睡不起啦。我外婆的一句話我用作金句:閻王要你三更死,不許留人到五更。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...