2021年5月28日 星期五

素午餐肉煎蛋飯

上星期買的新豬肉,還剩低一包在雪柜,所以今早整碟「素午餐肉煎蛋飯」食。

5 則留言:

  1. 這個飯幾好食,如果是我可能吃不到咁多飯,我要多餸少飯的

    回覆刪除
    回覆
    1. 影相不能放太少飯,我只食咗1/4咋。

      刪除
  2. 如果是我自己,則會加兩條青菜,否則太乾好難吞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我滚咗冬瓜湯,只是沒影到相。

      刪除
    2. 正呀!天氣咁熱,有冬瓜湯佐膳真係好入口好多!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...