2021年5月4日 星期二

蕃茄雞絲飯

自從食咗糖尿药之後,对於日常的飲食比較以前節制很多,現在我的飲食習惯係少食多餐,例如上午食過飯之俊,晚上我只會食雜糧,如果中午很過雜糧,我的晚餐就會食半碗白飯,亦保持早餐半杯奶茶加片麵包,下午茶間中食吓餅干或生果之類。。。。講到尾,不是怕死。。。係怕死唔去要住醫院等住死。
所以今晚的食糧將會是碟头飯。

4 則留言:

  1. 糖尿病要節制飲食,食得健康,清淡

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好難食得清,自细食慣濃味嘢,盡量少食就是。

      刪除
  2. 老牛一位舊同事說過,有糖尿真係冇啖好食。要控制飲食,不能食多飯,就食少些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都好難戒得好清,盡量就是。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...