2021年5月22日 星期六

咸魚肉饼飯

好耐冇吃咸魚了,今晚買咗一片梅香馬友咸魚,用了一半來蒸肉餅,感覺良好,雖然唔健康,偶然一次滿足吓自己吧,現在咸魚都不平呀,小小一片都成四十蚊。
我蒸肉饼的手勢自問越嚟越好,因為加完調味料後要向同一方向搅及之後撻數吓才會好食,同時要加入水同生粉。

4 則留言:

  1. 靚婆婆:) 【要向同一方向攪及之後撻數吓 .. 同時要加入水同生粉】 謝謝分享秘笈 🙏 等我話比我媽媽知 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 每樣食物都有其獨特之做法,不過亦引用當年師傅教的一句話:各施各法,只要適合自己便算是獨門配方。

      刪除
  2. 老牛自小都鍾意食鹹魚送飯。那時嫲嫲在生,餐餐都有一小碟鹹魚,說「鹹魚蒸豬肉、越蒸越享福」;我外婆常年都是鹹魚青菜,活到九十二,可見那些「醃製食物致癌」講法其實不然。如今自己老了,要聽醫生話「不要吃太鹹」,所以多年沒有食了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,相信你我的年紀不會相差太遠,那年代有什麽好嘢食吖,咸魚青菜巳是大滿足。豬油捞飯是經常吃的,又不見唔健康?不過随着時代改變,越小心飲食反而死得快。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...