2013年10月8日 星期二

婆婆家常菜之A貨虾丸蟹棗

噚日响西環買咗枝【金桔油】....又走去學人整潮洲虾丸同蟹棗(A貨版).....又係亂攪亂撞......

打完虾膠分兩份.....一份加蟹肉同腐皮做蟹棗

另一份用嚟唧虾丸炸香........食落都有六七成嘅

d虾膠加咗肥豬肉同馬蹄茸撈勻嚟撻至好食嫁





18 則留言:

  1. 炸物好熱氣喎 []~( ̄▽ ̄)~*

    回覆刪除
  2. 請問金桔油是點用架?在外國的中式超市未見過呢!thank you !

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常多數同虾丸蟹棗一齊食......好香金桔味....就算係香港都要在潮洲雜貨舖至有得賣......外國好難有得賣.....如果真的想買下次有人返香港联絡我吖.....上次買唔買到米麴吖?

      刪除
    2. 多謝先!老公重係越南 business trip, 要星期日先返香港,會留一個星期先回加拿大,希望佢到時買到啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 好香金桔味.....我下次試吓好似咕咾肉咁炸吓排骨先

      刪除
  4. 回覆
    1. 金桔味囉....其實有d似糖漿(有金桔味)

      刪除
  5. 金桔油未聽過, 係咪好好味? 整依個餸係咪好大工程架

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少啦....最重要係打虾膠啫....似有金桔味的糖漿咁囉

      刪除
  6. 金桔油是否花油咁用法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又唔知乜係花油喎......似糖漿但有金桔味

      刪除
    2. 我係問係咪當花生油咁用呀。我以為係油,睇來係調味料。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...