2013年10月3日 星期四

婆婆家常餸之薑葱魚塊

上星期上門教煮餸做咗le個煲仔菜......天冷食佢一流........又可以改做生蠔煲......魚头煲......如果唔食淡水魚.......改用三文魚头都好正!




材料:

鯇魚中段適量

大量薑片同葱段及芫茜/蒜茸

醃魚:

古月粉//鹽/生粉

調味汁料:

蠔油/生抽//糖/水

做法:

1)......首先洗淨魚塊(一定要去清黑色的薄膜....好腥嫁)

2)......用乾布吸乾水份加入醃魚之材料醃十多分鈡(生粉最後落....可多加少少....這樣煎起冇咁
         容易爛)

3)......薑片用細火先煎至焦焦地(咁樣d薑好食d).......之後拎起

4)......落油將魚塊兩边煎香.......順次序加入.....薑片/蒜蓉/葱段(白色部份).....贊酒...調味汁料

5)......最後放回巳預熱之瓦煲內(煲底放入大量葱段(綠色部份))....放上芫茜做裝飾

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀.....我特登買咗le個生鐵鑊仔嚟裝添.....大出血!

      刪除
  2. 我都有睇呢集,搵日又試整先得!

    回覆刪除
  3. 呢味真係幾好味咖,但我D米飯班主唔食鯇魚,要改用三文魚頭試吓先得

    回覆刪除
  4. 我反而唔鍾意食生蠔煲!

    回覆刪除
  5. 呢個我都有做來吃呀,好味.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...