2013年10月23日 星期三

婆婆点心篇之潮州甜棵


噚日巡blog見到blog友「半日安」做咗d潮州紅桃粿.....啱啱我又買咗個得意木模.....多得佢提点我浸油.....所以漏夜浸到今朝立刻去試(因為我係心急鬼」一定唔等得......就手有開边綠荳.....立刻開工做左幾隻甜粿......好正.....多謝blog友個食譜......真好玩呀!




18 則留言:

  1. 我都好鐘意食潮州野,肥膩油角、糖醋面、方魚粥 (粉果同魚翅除外)

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀.....噚日行經上海街見好得意立刻買咗佢囉

      刪除
  3. 我鍾意食潮州嗰啲鹹嘅粿!

    回覆刪除
  4. 好得意!!!! 雖然係潮州人但係從來都未試過lee d 粿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知正唔正宗嫁......又係做copy cat!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...