2013年10月4日 星期五

婆婆素食篇之素焗茄子千層

適逢今日舊曆生日......明天初一又要同朋友去長洲逛逛.......食唔到齋......唯有兩天素食日就埋一日食就算......反正我都唔係正統「佛教徒」.....唉吔咋!

Le個素焗茄子千層係前幾日跟大廚出馬個節目到學......基本上就唔難......只係材料貴同步驟多一点......最貴就係意大利青瓜同澳洲菠菜苗.....其他都OK.......正如我的金句:每天愛自己多一点.....尤其是我地的年紀巳是近黃昏......每天都是贃返嚟呢!就算唔死好似我亞媽咁有腦退化.....每日比什麼佢食都冇意思啦.........《enjoy》每一天當自己還清醒。




18 則留言:

  1. 靚婆婆, 生日快樂, 身體健康, 享受每一日~~~ :)

    回覆刪除
  2. 多謝......而家每日都做快活人

    回覆刪除
  3. 贊成您的想法,祝:日日都快樂!天天都健康!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 估唔到意大利青瓜咁好食.......貴都係抵嫁!

      刪除
  5. 有得同朋友去長洲逛逛,好吖!玩開心D喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家要盡情玩吓.......補嘗以前所失去的!

      刪除
  6. 我都有睇佢整呀, 勁想試. 不過D料有D麻煩囉,都未見過有得買.

    回覆刪除
  7. 全部都係City Super買.....不過貴囉....淨係個意大利青瓜都五十幾蚊.....好肉赤呀.....剛剛去完妳到.....但follow唔到好個卜?

    回覆刪除
  8. Heavy and beautiful! Have a great weekend my dear!

    回覆刪除
    回覆
    1. same to you......真係好heavy and expensive too!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...