2013年10月14日 星期一

婆婆瘋言瘋語之重陽隨想!

前兩天獨自走上墳場拜祭我先父的親生母親及我的外婆........雖然只有鮮花及自己焗的蛋糕仔.....(因為冇本事拎太多嘢嘞).......拜完之後坐了一會.......環顧四周......無限感慨.......多少昔日曾經生存過的人長眠於此.......世間萬物........由生而死.....只不過短短的幾十年(有d甚至更短)......繁華春夢一轉即逝.......試問又有誰還記得你或妳曾經存在過呢?......突然我又諗起先父曾經講過的一句話:「人走茶涼」.......現在諗番起.......真的明白了.....現在唯有每天都提醒自己........佛家有云:【菩提本無樹......明鏡亦非臺.......本來無一物........何處惹塵埃】.......世間上的一切一切尤如春夢一場....話之係一國元首定平民百姓.........當行完人生路時......都只不過白骨一副......什麽事都不要太執着......隨緣吧!

嘻嘻......廢話我又噏完........心情又鬆咗.......多謝收看!

6 則留言:

  1. 人生就是如此,活好每一天.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉......以前後生從未諗過.....越老越有感應.....嘻....唔通個头近?

      刪除
  2. 所以要開心度過每一天呀!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦係我而家每天的信念.......每日愛自己多一点!

      刪除
  3. 回覆
    1. 唉.....坐吓諗吓.....好快又好似佢地就有d感慨啫.....其實唔係怕死....係唔知第日去鬼咗边......一塊從未去過的地方.........一d憂心啫!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...