2013年10月1日 星期二

回歸的晚餐之豉油麴豬扒

早一輪學人整「豉油麴」嚟醃肉.......臨去澳門賀生日前醃咗塊豬扒......今晚試整.......加咗少少蛋/魚露炒飯拌碟......加埋蘑菇片同韭菜花.....賣相都不俗......可惜le兩日食得太飽.......post完上嚟都冇乜胃口.......不過用「豉油麴」嚟醃肉......唔駛加其他調味.......食到肉的鮮味......唔怪得近來大熱啦!




13 則留言:

  1. 你做豉油麴成功左呀,去玩係會食多左架.

    回覆刪除
  2. 我都整咗「豉油麴」,不過要下星期先出籠!

    回覆刪除
  3. 我都整咗「豉油麴」,不過要下星期先出籠!

    回覆刪除
  4. 係fb見到好多人整鹽麴、醬油麴,個個大讚,恨死我啦!老公會返HK幾日,已叫佢買米麴,唔知到時Apita有冇貨呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗要去City Super至有.....不過好多時缺貨嫁

      刪除
    2. 我今日再去City Super(IFC)買多2包米麴.....叫妳先生去買吖.....近賣米個边個雪柜....45蚊包.....我遲d....post上嚟比妳睇吓個包裝吖

      刪除
  5. 究竟乜嚟架,豉油麴又點整呢?
    而我剛買了包特大蘑菇,都未諗到做乜好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知.....不過近年大熱...有鹽麴同豉油麴.....鹽麴City Super有得賣......豉油麴就要自己整.......用鹽加水同米麴嚟發酵就叫鹽麴.....用豉油加米麴發酵就叫豉油麴.......聽講日本民間沿用好多年的天然調味.....用嚟提升肉的鮮味......用咗佢地醃肉不再用用其他調味......真係好正嫁......你上網打鹽麴or豉油麴or「米麴」就有詳細的介紹。

      刪除
  6. 豉油麴有鮮味, 不過後來我發覺用鹽麴加豉油醃肉都係一樣, 所以後來都係整鹽麴算 :)

    回覆刪除
  7. 我都覺得....而且加左豉油容易膿添

    回覆刪除
  8. Love this HK style pork chop dinner!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...