2013年10月21日 星期一

婆婆之攪攪震西餐

早輪整咗d豉油麴......噚日醃咗件無雌極素的雞扒......今晚煮咗少少意粉跟食......唔中唔西的意粉....食落都唔錯嫁......至於豉油麴我用咗100gm米麴嚟浸250gm日本淡豉油.....加少少糖添!


15 則留言:

  1. 請問用鼓油麴醃食物係咪與鹽趜一樣,好容易煎燶咖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁.....無論鹽麴定豉油麴一定要細火....否則膿晒都未熟呀。

      刪除
  2. 靚婆婆你好...於於搵到你啦....相逢在谷歌...真好...

    回覆刪除
  3. 靚婆婆..我無意中在別人的BLOG 看到你呀...哈..真係好,,,得閒嚟探吓我啦...
    http://leongmomo.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 真好啦........人海茫茫重遇妳!

      刪除
    2. 靚婆婆...早晨...記得來看我哦...哈..我會常來你這兒"食免費餐"..呀哈...好嗎?

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 多謝來訪.....我需要朋友幫我嫁....因為唔多識電腦....會联絡朋友跟進!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...