2013年10月25日 星期五

婆婆東南亞菜之叻沙

東南亞菜之中叻沙係我的至愛......不過自從血壓高同胆固醇有咗之後就少食咗嘞......不過早幾日係City Super買咗包叻沙醬.....心思思又想食吓.........啱啱今朝買咗2斤中虾嚟打虾膠.....用咗d殼嚟煮湯底.......d海鮮料有鮮魷魚.....虾.....帶子.....魚片.....荳卜......銀芽....米粉......之後放咗茜茜係面.......又幾似嫁!




11 則留言:

  1. 我有馬拉朋友送過包叻沙醬俾我,先要開水.....用d蝦殼嚟煮,仲要煮成大半個鐘頭,香氣真的好激,但我身體對辛辣食物會有反應,用了些少後,餘下的便送了給人,呢包係好道地的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我le包都係呀......用咗成2斤殼煮湯.....但唔敢成日食......否則好快見唔到我出現嫁!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...