2013年10月3日 星期四

婆婆的晚餐之蟹肉炒飯跟煎魚塊




前兩日用鹽麴醃咗幾塊龍脷柳......今晚用蛋漿麵粉同牛油煎咗嚟送蟹肉炒飯........是關明日要食素......快快脆清吓個雪柜啦!

中午時去咗《IFC》間City Super買鹽麴同米麴........今晚特登post上嚟比blog友睇.......




2 則留言:

  1. 鹽麴我都有用過,我覺用佢醃過D食物後幾鮮味,不過,唔知點解我如果煎就好易燶,請問米麴用嚟點用咖.

    回覆刪除
  2. 我除咗做鹽麴同豉油麴之外.......亦試過用嚟做「天然酵母」......不過好煩...每樣都要消毒過......又要等成星期至用得......做完包包麵糰又要等好耐.....真唔啱我d心急鬼囉.......用鹽麴同豉油麴醃過d肉要用慢火嫁....真係好容燶囉

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...