2015年8月31日 星期一

我的晚餐

乜嘢公平都係假、我話至公平係個肚就真。。。。。因為煮咗大大碟魚同莱、每樣只能吃一两嚿。唉!今日去完醫院覆診、醫生話個報告出咗、因唔知血管定周边的肌肉壞死(其實我都聽唔明???)所以通波波都冇作用、唯有keep住食药同定期檢查、少食多餐、keep住血壓、血糖同胆固醇唔過高就算、若然翳多咗再check喎、是但啦。。。。只要唔好死咗變腐屍就得嘞、因為死得肉酸就冇面見番我两隻宝貝呀!

12 則留言:

  1. 真係是但啦,生有時死有日,好好地過每一日...諗多都無謂.

    回覆刪除
  2. 做人好化學架啫,總之要好好生活,唔好虐待自己

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明白这道理好多年啦……所以我事事以自己為先嫁!

      刪除
  3. 回覆
    1. 妳又講得啱、想死就冇咁易、唔想就話咁快呀!

      刪除
  4. 我前幾日都去覆診 , 醫生話如果腰患複發又要再做手術喎 , 唉 ... 我都唔理咁多喇 , 見步行步囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都睇開骨科、两隻膝头退化、椎間盤突出、暫時未去到做手術、但遲d好難講、腰椎手術可免则免、手勢做得唔好、分分钟坐輪椅嫁。

      刪除
  5. 好好對待自己要不枉此生呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我这幾年學會啦!每天愛自己多一点。。。。。

      刪除
  6. 生有時,死有命,好好珍惜每一天

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...