2015年8月20日 星期四

虾膠釀油條

由於今晚食粥、買咗一條油條、用唔晒、所以用一半釀d虾膠落去、之後兜番d沙律醬再上芝麻、係一碟不錯的小食呢!
如果做大碟d而又放生莱絲在碟底就成為一碟餸喇。

13 則留言:

  1. 我有時都想食粥~不過我老公話天氣熱~唔想食到成身汗呢~所以好少煲~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都好喜歡嫁、但自從知道粥令血糖升所以少食咗。

      刪除
  2. 呢個小食好正,出街食唔少錢㗎 :)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我今次重魔鬼.....太好食....自己擦埋呀

      刪除
  4. 聽過但未食過,係唔係釀完蝦膠再炸?又或煎熟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定要炸....咁d油條至脆身...用沙律醬兜番唔會易腍...因為冇水份...加芝麻係靚d啫

      刪除
  5. 天氣咁熱我都冇晒胃口食啦, 食粥係最既選擇呀....好味..

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...