2015年8月12日 星期三

心臟檢查日

排咗年幾終於輪到嘞!
今朝叫咗個朋友陪我去瑪丽做核子(不知什麽
机器???的檢查、驚突然check check吓瓜咗都有人知吖!)唉!点知死唔去喎。。。
而家d科技同我十幾年前好唔同、連跑步机都可以打針模擬過程、只需坐响到双脚踏吓步就做到、一樣有心跳加速同心唔舒服的感覺。
而那個核子(唔知乜机)同以往的磁力振又唔同、起碼個头在外面……又冇打雷咁嘅声、冇咁驚、加上而家d工作人員、上至醫生、下至那些助理都超級友善、凍又比衫我着、我見血就驚、又會扶住我!都咪話而家做亞婆唔着數(除咗d皮皺咗。。。冇計啦。。唉!)
而家要等到月尾見醫生至知死得未、最衰睇開那醫生又唔再·睇我、上次佢話要比其他人跟進吓喎、鬼叫自己窮咩?政府边有你得選擇吖、都係叠埋心水煮吓嘢好過、開心每一日吧!

19 則留言:

  1. 放鬆心情, 日日過得開心滿足就得啦 ;)

    回覆刪除
  2. 哈哈你邊有咁快死呀,仲重帶我去食下好嘢呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉、想死d人又冇咁快、唔想嘅又鬼咁快、唉!

      刪除
  3. 靚姐:活在當下,開心每一天啦!食幾多著幾整定架,邊有咁容易死吖!
    跟開你個醫生話比其它醫生跟,即是你冇乜事呀,安心煮多D野食啦!
    祝你福如東海、壽比南山!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀翠兒、我重想跟妳學嘢嫁!

      刪除
  4. 冇事就好囉!又可以繼續飲飲食食啦!

    回覆刪除
  5. 靚婆婆:我和您不相伯仲咋,不過,我依家學識唔好諗咁多,凡事盡人事,順天意,唔理長短,但願能好來好去,就感恩了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係就係...係驚唔生唔死咋....又或者過多幾年好似亞媽咁腦退化就大鑊啦....所以我而家狗屎垃圾都日日寫吓嘢....唔駛咁快腦退化囉

      刪除
  6. 我之前做心臟檢查,等報告時都唔知幾輕鬆,但自從驗出心臟比人弱要裝機…之後就很怕做驗身。
    就好似剛剛驗完血,報告出咗話膽固醇超標,咁就真有啲驚,所以有時好想做下鴕鳥……

    回覆刪除
  7. 本來無事都嚇到自己有事Σ( ° △ °|||)︴

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,入到來,但,點放幅大頭相呢(((o(*゚▽゚*)o)))

      刪除
    2. 我其實唔怕死...係怕血同痛咋

      刪除
    3. 我咪又系
      我比你多一樣嘢怕
      我系怕拖累別人

      刪除
  8. 唉.....其實當醫務人員對我講做跑步机都有d風險...每一千個人中都有机會有個心臟病發...我當時都唔知幾希望係我呀....還記得當年睇住亞婆去...唔太辛苦...点都好過那些乜乜癌啦.....好似今日我照机那部門係癌症中心...見到有d小朋友得幾歲大....又覺得自己活到幾十歲....實在感恩....有時真想換條命比佢地呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 系啦
      你講得啱
      想死嘅就要硬留系到
      唔想死果d,無端端又拜拜

      刪除
  9. 靚婆婆咁鬼風趣幽默,又咁識煮野,點捨得咁快死呀!醫生話叫其他人跟進,即係話,呢位係資深醫生,佢知道你無事,叫D新晉醫生學多D野。如果係有大件事,資深醫生會繼續跟進。放鬆心情,繼續過好每一天啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 去到le個年紀其實幾時死都冇所謂...反正都早作安排.....連個body都送埋比大學研究...係驚做腐屍死咗都冇得送咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...